.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار سلامی در یادواره شهدای کلیجانرستاق ساری:
13شهید مدافع‌حرم سند وفاداری مردم مازندران به سیدالشهداست
شمال نیوز : جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: امروز ما در عراق، سوریه، یمن و لبنان آرزوی استعمارگران را دفن کردیم و نابودی دشمنان نشان‌دهنده این هست که ملت ما روح غیرت دارد.....
شمال نیوز : جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: امروز ما در عراق، سوریه، یمن و لبنان آرزوی استعمارگران را دفن کردیم و نابودی دشمنان نشان‌دهنده این هست که ملت ما روح غیرت دارد.   به گزارش شمال نیوز، نوزدهمین یادواره 146 شهید بخش کلیجانرستاق ساری و یادبود شهدای مدافع‌حرم مازندران صبح امروز در روستای آبکسر ساری برگزار شد.

سردار حسین  سلامی در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: 13 شهید مدافع حرم مازندران سند وفاداری و صداقت و غیرت مردم مازندران نسبت به امام‌حسین(ع) و شعار «یا لیتنا کنا معک» هستند.

وی با بیان اینکه امروز حفظ صیانت از دین مبین اسلام هیچ تفاوتی با دوره صدر اسلام ندارد، افزود: حفظ اسلام و امنیت مسلمانان به اندازه‌ای ارزشمند است که امام حسین(ع)، زیباترین موجود آدم و تجلی نور خداوند روی زمین، آن‌ همه مصائب را تحمل می‌کند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه ادامه داد: امروز خانواده‌های شهدا و شهدای مدافع‌حرم بزرگترین شرف و افتخار ایران اسلامی هستند. کار این خانواده‌ها حسینی و زینبی است و نزد خداوند شفیعان بزرگ و صادقی دارند، چراکه شهدا مظهر شرف ما و سند زنده ایمان حقیقی این ملت هستند.

این مسئول با طرح این سوال که چرا امروز ما جامعه امن، آرام و رو به پیشرفت داریم؟، اضافه کرد: همه افتخارات جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثار، جانفشانی، جانبازی، هجرت و صبر شهدا و خانواده‌های شهداست، از این رو نام ایران اسلامی در دنیا با افتخار یاد می‌شود.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به فلسفه جهاد در سوریه گفت: ملت‌های مسلمان باید یک جبهه واحد تشکیل دهند والا دشمن، یکی پس از دیگری آنها را شکست خداهد داد و با همین نگاه امروز با استقامت رزمندگان مدافع‌حرم در سوریه تمرکز دشمن را بهم زدیم.

وی تاکید کرد: اگر ما امروز از ملت سوریه حمایت نکنیم، باید شاهد آوارگی مردم مسلمان نظیر آوارگی مردم سوریه نزد یهود و نصاری باشیم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در پایان گفت: امروز ما در عراق، سوریه، یمن و لبنان آرزوی استعمارگران را دفن کردیم و نابودی دشمنان نشان‌دهنده این هست که ملت ما روح غیرت دارد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.